Компанія здійснює повернення і обмін товарів належної якості згідно Закону "Про захист прав споживачів».
Повернення та обмін товарів можливий протягом 14 днів після отримання товару покупцем.
Зворотня доставка товарів здійснюється за домовленістю.
Згідно з чинним законодавством, ви можете повернути або обміняти товар належної якості, якщо: - товар не був у вживанні та не має слідів використання споживачем (подряпин, відколів, потертостей тощо) — товар упакований і повністю збережений фабричне пакування - збережені всі ярлики та заводське маркування - товар зберігає товарний вигляд і свої споживчі властивості Умови повернення та обміну Статтею 9 чинного Закону України «Про захист прав споживачів» передбачено право споживача обміняти непродовольчий товар належної якості на аналогічний, якщо куплений товар не підійшов за формою, габаритами, фасоном, кольором, розміром або з інших причин не може бути використаний за призначенням, якщо даний товар не використовувався і якщо збережено його товарний вигляд, споживчі властивості, пломби, ярлики та розрахунковий документ, виданий продавцем разом з товаром. Продавець не має права відмовити в обміні (поверненні) товару, що не включений до переліку, якщо він відповідає всім вимогам, передбаченим ст. 9 Закону (збережений товарний вигляд, ярлики, пломби, є розрахунковий документ і т. ін.). Виключення Кабінетом Міністрів України затверджено перелік товарів належної якості, що не підлягають обміну або поверненню (Постанова КМУ від 19 березня 1994 № 172). Доставлення у разі повернення товару належної якості сплачує покупець. Доставлення у разі повернення товару неналежної якості сплачує продавець. Якщо у вас виникли додаткові питання з повернення чи обміну товарів Ви можете їх задати зателефонувавши за номером +380 (96) 153-33-31, або написати нам на пошту zadeshevo.com.ua@gmail.com, або за адресою - вул. Данила Галицького, 19, 33012 Рівненська обл., Рівне, Україна Ви можете повернути товар або обміняти його, якщо: * товар не був у вжитку і не має слідів використання споживачем: подряпин, сколів, потертостей, плям тощо; * товар повністю укомплектований та збережена фабрична упаковка; * збережено всі ярлики та заводське маркування; * товар зберігає товарний вигляд та свої споживчі властивості; * збережено товарний чек або видаткову накладну.
Відповідно закону "Про захист прав споживачів», компанія може відмовити споживачеві в обміні та поверненні товарів належної якості, якщо вони відносяться до категорій, зазначених у чинному Переліку непродовольчих товарів належної якості, що не підлягають поверненню та обміну.